Podávání žádostíArchiv hl. města Prahy vyhotovuje na požádání výpisy, opisy, kopie, potvrzení a historické rešerše z dokumentů, které uchovává. O které materiály archiv pečuje, lze jednoduše zjistit v Archivním katalogu, kde jsou dostupné informace o všech archivních souborech a jejich původcích. Tyto služby jsou zpoplatněny Ceníkem služeb poskytovaných archivem a Sazebníkem úhrad za informace poskytované podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Pro podání žádosti lze využít níže uvedené formuláře, které jsou dostupné také v tištěné podobě v podatelnách Archivu hl. města Prahy a Magistrátu hl. města Prahy. Použití formulářů není závazné, podaná žádost však musí obsahovat údaje ve formulářích uvedené. Vyplněnou žádost můžete zaslat poštou, elektronicky, datovou schránkou (viz kontakty), prostřednictvím Portálu Pražana, nebo odevzdat v podatelně archivu či v Hlavní podatelně Magistrátu hl. města Prahy. Lhůta k vyřízení: 30 (v případě náročných rešerší 60) dní. Žádosti nelze vyřídit na počkání. Nejčastější typy žádostí ve formátu PDF a doplňující informaceŽádosti o potvrzení vyučení a o studiuformulář žádosti o potvrzení o dosaženém vzdělání (PDF, 228 kB) Žádost o potvrzení doby zaměstnáníformulář (PDF, 84 kB) Žádost o výpis ze živnostenského rejstříku 1860-1949formulář (PDF, 84 kB) Žádost o výpis z matrikformulář (PDF, 320 kB) Žádost o výpis ze soupisu pražského obyvatelstva 1830-1949formulář žádosti (PDF, 76 kB) Žádost o výpis ze sčítacích archůformulář žádosti (PDF, 72 kB) Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisůinformace k žádosti
|